Klaar voor 2019!

Conqor totaalaannemer renovatie

Een nieuw jaar vol nieuwe plannen.

2018 was een boeiend jaar. Met Potrell focusten we – naast renovatie – steeds meer op nieuwbouwprojecten. We mochten ervaren medewerkers verwelkomen in ons team en met CONQOR, all-in contractor by Potrell, hebben we ons derde merk in de markt gezet.

DRIE PIJLERS

Met drie sterke merken gaan we voortaan nog gerichter te werk. Conqor focust op totaalrenovaties. Binnen een vooraf vastgesteld budget en timing coördineren we renovaties voor derden van A tot Z. Als vast aanspreekpunt, met eigen medewerkers en vertrouwde partners. Potrell ontpopt zich ondertussen steeds meer als een echte projectontwikkelaar die nieuwbouw en renovatie combineert in middelgrote woonprojecten. We geven bestaande sites een nieuwe bestemming en een tweede leven. Onder de vlag Padron - Luxury Living voeren we dan weer luxerenovaties en unieke high-end projecten uit.

De ervaring van Potrell legt de stevige basis om in 2019 onze merken verder te ontwikkelen. Potrell, Pardon en Conqor vormen een inspiratiebron voor elkaar. We gaan in 2019 voor gecontroleerde groei en heel wat nieuwe projecten.

EEN VRUCHTBAAR 2018

Een team om trots op te zijn. We mochten heel wat waardevolle medewerkers in onze rangen sluiten. Van twintigers tot vijftigers: ze zijn allemaal verschillend, maar complementair. Met een verantwoordelijke voor elke afdeling is het team volledig op elkaar afgestemd.

Bovendien investeerden we in een krachtig ERP-pakket en dat werpt zijn vruchten af. De nieuwe planningsmodule en werfopvolging zorgen voor een vlot verloop. Alles gebeurt digitaal, met duidelijke voordelen voor onze medewerkers en onze klanten. Zo kunnen we ook na oplevering een nog betere, persoonlijke dienstverlening bieden. Daar staan we op.

Tegelijk was 2018 het jaar waarin we je creativiteit aanwakkerden. Met onze online inspiratietool ontdek je je favoriete interieurstijl en doe je ideeën op voor je eigen thuis. Onze Potrell kijkwoningen in Ardooie en Izegem geven bovendien een realistisch beeld van onze manier van werken. Het zijn concrete tools die onze klanten op pad zetten naar hun eigen droomwoning.

Ons hecht team is klaar voor 365 dagen vol boeiende projecten. Jij ook?

Ik kijk er al naar uit.

Bart Sobry

Interesse in een samenwerking?