Een 2020 vol ambitie!

Aannemer Conqor Roeselare Gent Kortrijk Waregem Latem Drongen Brugge

Een vliegende start voor 2020.

2019 is als een sneltrein voorbij geraasd. Totaalaannemer Conqor vierde zijn eerste verjaardag en ook onze communicatietools kregen een upgrade. Als projectontwikkelaar zette Potrell in op schaalvergroting en breidden we ons werkgebied uit.

OVER DE PROVINCIEGRENZEN HEEN

Vanuit het hart van West-Vlaanderen zoekt projectontwikkelaar Potrell voortdurend naar interessante gronden en locaties voor spraakmakende nieuwbouwprojecten. In 2019 mochten we ook talrijke opportuniteiten grijpen in Oost-Vlaanderen. Zo toonden we onder meer ons kunnen in Gent, Destelbergen, Mariakerke en Deinze.

We openden daarnaast ook verscheidene Potrell kijkwoningen in verschillende regio´s. Voor onze bezoekers en klanten biedt dat de mogelijkheid om een eerste indruk te krijgen van hun mogelijkheden. Al is dat uiteraard slechts een tipje van de sluier.

Van de BIS beurs in Gent tot de BouwXpo in Kortrijk: wie op de betere bouwbeurs aanwezig was, kon onze nieuwe beursstand ontdekken. De ene kant staat helemaal in het teken van projectontwikkelaar Potrell, de andere kant is ingevuld door totaalaannemer Conqor. Aanvullend en efficiënt.

24/7 TOEGANG TOT JE PROJECT

Het spreekt voor zich dat onze ervaren medewerkers hun projecten nauwgezet opvolgen. Maar ook als bouwheer blijf je graag up-to-date van jouw (investerings)project. Via ons nieuw communicatieplatform kunnen klanten voortaan op elk gewenst moment de stand van zaken checken. Ook beslissingen en documenten worden digitaal gebundeld. Klanten hebben 24/7 alle gegevens ter beschikking. Snel en eenvoudig.

DRIE PIJLERS

Met onze drie merken Potrell, Padron en Conqor gingen we in 2019 heel gericht te werk. Anderhalf jaar na de oprichting van totaalaannemer Conqor is deze derde pijler een volwaardig onafhankelijk merk. Zo hadden we een aantal schitterende realisaties: van alleenstaande woningen en opbrengsteigendommen tot grootse authentieke panden. Onder de noemer van Padron voerden we dan weer luxerenovaties en unieke high-end projecten uit, als projectontwikkelaar en als totaalaannemer.

AMBITIEUS IN HET NIEUW JAAR

Ons team geeft in 2020 opnieuw het beste van zichzelf. Voor projectontwikkelaar Potrell. Voor totaalprojecten bij aannemer Conqor, in alle maten en vormen. En voor luxueuze resultaten bij Padron, van a tot z. Bovenal voor projecten waar wij, net als jij, trots op zijn.

Stijlvolle architectuur, aandacht voor details en harmonie in het concept. Ook in 2020 staan we klaar voor jouw project!

We hebben er alvast zin in!

Interesse in een samenwerking?